sobota, 12 marca 2016

ZARA LOOK

Chciałem powitać was na moim blogu który związany jest z moja wieloletnią pasja, którą są lalki Barbie, ale również związany z nimi świat mody. Od dawna mam Instagram a od niedawna Flicker. Od zawsze lubiłem tworzyć stylizacje i przedmioty dla lalek Barbie. Często zastanawiałem się czy założyć bloga, aż w końcu postanowiłem dołączyć do polskich i zagranicznych osób, zafascynowanych świat Barbie. Nareszcie mogę pokazać siebie i pokazać światu moją twórczość.  

Dziś chciałbym pokazać mój nowy Look dla barbie inspirowany kolekcją z sieciówki ZARA. Na zdjęciach pozuje Barbie Look City Shopper. Zapraszam do śledzenia moich mediów. Pozdrawiam BACALIPSO /Dawid J  


2 komentarze:

  1. Witaj! strasznie się cieszę, że założyłeś bloga!
    po pierwsze - masz piękne panienki!!!
    po drugie - w tej opcji jesteś dla mnie widoczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dopiero teraz czytam ten komentarz i dziękuję miło mi za takie słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń