środa, 23 marca 2016

Barbie Andy Warhol


Wow w końcu się doczekałem tydziń temu dotarła do mnie lalka Barbie Andy Warhol Campbell's Soup. Niestety nie miałem czasu dodać wpisu wcześniej.Lalka niesty dotarła do minie w pękniętym pudełku ale jej wygląd mi to wynagrodził. Pamiętam jak zobaczyłem ją pierwszy raz na zdjęciach które krążyły w internecie, pomyślałem wtedy że wygląda jak Pani do towarzystwa. Później wyszły zdjęcia promocyjne i  zapaliła mi się lampka w głowie która dawała sygnał  musisz ją mieć.Szkoda tylko że lalka nie ma moich ulubionych dłoni które, ma na zdjęciu promocyjnym ale tak samo było z Angeliką (Penelope Cruz). Tak więc kupiłem lalkę na którą czekałem 25 dni.


Więcej zdjęć wkrótce. Pozdrawiam :)
BACALIPSO/DAWID J 

2 komentarze:

  1. i ja zakochałam się w tej twarzy -
    Ona świetnie wygląda, niezależnie
    od koloru włosów - zachwyciła mnie
    zarówno w wersji Campbell jak i w
    Sweet Tea - żal, że tak ciężko w
    Polsce dorwać którąkolwiek wersję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Polsce jest ciężko kupić lalki kolekcjonerskie. Mam nadzieje że kiedyś się to zmieni. Kolekcja the Look chyba będą dostępne w PL, już widziałem na jednej stronie ale na razie jest produkt niedostępny.

      Usuń