środa, 3 sierpnia 2016

Yes Yes my first fashion royalty





Tak tak w końcu doczekałem się mojej pierwsze lalki FASHION ROYALTY i w dodatku jednej z moich ulubionych twarzy. ELISE JOLIE w postaci modelu  J'ADORE LA FETE.  Jestem tak podekscytowany, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej kiedy kupiłem Barbie The Blonds Blonde Gold. Chodź podobne emocje miałem kiedy kupowałem Poppy Parker 16 i 12. Jednak ta lalka dała mi najwięcej emocji. A teraz przedstawiam wam Elise Jolie J'Adore La Fete















A teraz dodatki kocham jak wszystko jest idealnie uszyte i wykończone 







Pierwsze zdjęcie pozowane. Kocham Ją 





3 komentarze:

  1. Pierwsza FR i to jaka?! Z wyższej półki! Niesamowita, też mi się marzy, chyba dla takiej jednej w tym roku zapiszę się do W-clubu :)
    Serdecznie jej gratuluję i cicho zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna marzyłem o FR i o EJ. Wyższa połka trochę mnie kosztowała ale warto było. Właśnie też muszę się zapisać do W clubu. Bo właśnie zobaczyłem nowe blond siostry z W clubu i muszę jej mieć. Dzięki ta lalka jest godna zazdroszczenia :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. portret w Twoim ujęciu oddał Jej magnetyzm

    OdpowiedzUsuń