czwartek, 25 sierpnia 2016

PIERWSZA SILKSTONE



Dziś chciałbym przedstawić Wam moja pierwsza Barbie Silkstone  Classic Black Dress. Lalkę kupiłem jak tylko pojawiła się na rynku ale jakoś nie miałem czasu zrobić jej super zdjęć ale w końcu się udało. Lalka ma śliczna bluzkę, profilem trochę mnie śmieszy. Jednak jej piękne niebieskie oczy oraz pieprzyk, robi swoje. Ciężko się od nich oderwać. Do tego jasno niebieskie powieki i delikatne usta.



Bardzo podoba mi się jej Look jest taki minimalistyczny. Czarna krótka sukienka plus kozaki są idealnym połączeniem ❤








Lalka jest naprawdę świetna dzięki artykułacji. Ponieważ nie przepadam za sztywnymi lalkami, właśnie to skłoniło mnie do zakupu pierwszej Silkstone z czego się ciesze i nie żałuję. Już myślę czy nie kupić jej koleżanki by nie była tak samotna. 

1 komentarz:

  1. koniecznie spraw Jej towarzystwo -
    silki w grupie cudnie się skrzą
    od wzajemnych spojrzeń pełnych
    samozachwytów - ciekawa jestem,
    na którą teraz się przyczaisz :)

    OdpowiedzUsuń